We zijn er bijna!

27 augustus 2015 - Oslo, Noorwegen

Hei people,

Al relaxend vanaf een bankje met het uitzicht op een winkeltje NARVESEN typen wij een verhaaltje voor jullie.

Er waren eens 2 dames die dachten : Hé, zullen wij gewoon naar Noorwegen gaan? Maar 2 uur niksen, dat is niks voor ons. Laten wij een overvolle koffer meenemen om die daar uit te zoeken en om alleen een roepnaam in te vullen op het vliegticket zodat we in de rij kunnen staan om dat te veranderen. Gohh wat leuk, zo ben je binnen no time door die 2 uur heen.
Na veel stress en moeite hebben wij meegedaan aan het WK "Snelwandelen naar  onze gate". Volgens ons hebben wij zeker een gouden medaille behaald hiervoor.

Zitten wij heerlijk op ons plekje in het vliegtuig, wordt de ene misselijk en slaperig en kijkt de ander vol vreugde naar buiten door het raampje. 1 uur en 45 minuten, zo dat vloog voorbij!

Aangekomen op het vliegveld in Oslo, kijken wij vol verwachting naar de bagageband. Rennend naar onze koffers grepen we ze van de band.

Dankzij een aardige en behulpzame meneer, hebben wij ons treinkaartje kunnen kopen ( 180 NOK ). Wat een luxe die trein! Daar kan de NS een voorbeeld aan nemen. Wat een ruimte, luxe en moderne inrichting!

Daar zitten we dan, te wachten op onze bus die pas om 13:40 uur vertrekt. We relaxen en genieten volop van deze reis, met wifi natuurlijk.

( foto's en filmpjes komen later )

Hilsen, van jullie Noorse matties Marilise en Denise

1. Rian:
    27 augustus 2015
    Geweldig dit leuk om jullie zo te kunnen volgen. En je weet Denise ik denk in plaatjes dus ja zie jullie rennen whahaha
  2. Rian:
    27 augustus 2015
  3. Wilco:
    28 augustus 2015
    Leuk om te lezen!
    Ik zal je blog in de gaten blijven houden. Veel plezier en suc6 in Noorwegen!