Het laatste weekje voor de vakantie!

3 oktober 2015 - Rauland, Noorwegen

Na hele mooie wandelingen en tochtjes te hebben gemaakt vorig weekend en begin deze week, hebben we de week nu kunnen afsluiten en is het tijd voor vakantie!!

Woensdagavond hadden we nog een skype moment, we waren uitgenodigd om ons verhaal te vertellend tijdens een voorlichting voor buitenlandse stage. Dat was echt leuk om te ervaren. Nog geen half jaar geleden zaten wij aan de andere kan, echt bizar.
's Avonds was er nog een collega op school aanwezig die ons uitnodigde om mee te gaan op een schoolexcursie, daar zeggen wij geen nee tegen!

Donderdag zijn we op excursie geweest naar Villreinen. Het waaide enorm, waardoor het erg koud was. Verder was het erg leerzaam en weer een prachtige omgeving!

Ook was mijn ( Denise ) moeder jarig!! Dus dat betekend..... TAART!
Oreo ijstaart :)

Gister hadden ze een sponsorloop op stage. Van 12:15 uur tot 14:15 uur rennen alle leerlingen rondjes om geld in te zamelen. En wij waren natuurlijk ook ingezet. Eerst moesten we helpen met boodschappen doen, voor al het fruit. Daarna hebben we geholpen bij het inschenken van water en sap. Erg koud, maar wel leuk om weer mee te maken! Gelukkig waren we dit keer iets warmer gekleed :)

Nu is het dan echt vakantie voor ons, even een weekje "rusten". Maandag alweer naar Bergen toe en vrijdag hebben wij ons eerste bezoek! En dan gaat het snel, want we zitten hier al 38 dagen en we moeten er nog maar 64...

Time flies!

God Ferien! / Fijne vakantie!