Eerste stageweek zit erop!

4 september 2015 - Rauland, Noorwegen

Zo, mijn eerste stageweek zit er weer op! En Marilise komt vanavond al weer terug!!

Het was een drukke, leerzame en zeker leuke eerste week. Ik heb nu al zoveel gezien, qua manier van lesgeven en de verschillen met NL. Ook weer wat Noorse woorden ( hier moet ik nog goed mee oefenen ) en namen ( dit gaat steeds beter! )
Ik heb een beetje kunnen zien en ontdekken wat ik interessant vind en wat minder, dit is wel fijn voor de definitieve planning die gemaakt wordt. Ik heb nog een beetje keus namelijk :)

Maar ik kan zeker zeggen, dat ik hier geen spijt van heb! Ik heb een super leuke en uitdagende stage. Ook ben ik erg goed opgevangen door Janneke ( stagebegeleidster) en Arie. Ik heb al aardig wat van de omgeving kunnen zien en ik heb al hele leuke gesprekken gehad met iedereen.

Mijn Engels is steeds beter en ik durf steeds meer dingen te vertellen, oftewel ik heb meer zelfvertrouwen in het Engels spreken!!

Marilise is net geland en moet nu wachten op der bus die pas om 18:40 uur komt. Ze is dan om 21:30 uur in Seljord, daar pikken Janneke en ik haar op. Daarna rijden we meteen door naar ons huisje in Rauland ( 45 min reizen ) en hebben we weekend! Dan kunnen we weer lekker bijkletsen, ons huisje weer een beetje als thuis laten voelen en rondtrekken in de omgeving.
Dan kunnen we maandag weer fris en fruitig starten met onze stage!

Ha der bra! God Helg!