Het is bijna zo ver!

20 augustus 2015 - 's-gravendeel, Nederland

Nog 7 dagen en dan lopen we rond dit tijdstip in Noorwegen! Het komt nu wel erg dichtbij... Bijna alles is geregeld nu en het is alleen nog een kwestie van inpakken en wegwezen.

Morgen is mijn laatste werkdag bij de AH en dan is dat ook weer afgerond.

Zaterdag heeft Marilise een familiefeest en ik heb maandag een "afscheid" bbq voor familie.

Donderdag moeten we vroeg op, we vliegen dan al om 07:00 uur en zijn om 08:45 uur dan in Noorwegen.

We zijn erg tevreden hoe alles is geregeld, mede dankzij ons contactpersoon Janneke.

We hebben een prachtig huis wat klaar voor ons staat! ( https://goo.gl/maps/Rh5WR )

Het aftellen is begonnen!!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Lucien klop:
    20 augustus 2015
    Ja het is bijna zo ver zal je best wel missen al laat ik dat niet zo merken . ik ben trots op hoe je het allemaal alleen en oke soms met beetje hulp alles heb geregeld . wens je heel veel plezier .Dikke kus luc
  2. Rian:
    20 augustus 2015
    Hey lieverd ga er wat moois van maken. Doe veel ervaring op en maak mooie herinneringen . Veel plezier en we Skypen. Dikke kusss van je buuffie
  3. Laura:
    Heeee poppetje,
    Heel veel plezier in Noorwegen! Veel fotos maken en vooral genieten, want voor je het weet ben je al weer thuis.

kussie kussie